Ny bestyrelse for 2019

Efter en veloverstået generalforsamling den 25/2-2019 i Herskind Boldklub er der nu valgt en ny bestyrelse for det kommende år.

25 medlemmer fra Herskind Boldklub havde valgt at deltage i dette års generalforsamling, faktisk en del flere end der normalt finder vej til tidligere møder. Bestyrelsen var rigtig glad for den store opbakning, det resulterede i en aften med en masse god feedback hvilket bestyrelsen sætter utrolig stor pris på.

Det lykkedes ligeledes at udvide bestyrelsen fra 5 til 7 medlemmer, hvilket er meget positivt da vi tidligere har haft en udfordring med blot at besætte de 5 pladser som er minimum for Herskind Boldklub. Så stor tak til Søren Hansen og Jakob Thorsager Knudsen for at kaste sig ind i bestyrelsesarbejdet i klubben.

Det nye bestyrelse ser ud som følgende:
Formand: Peter Libergren
Næstformand: Mogens K. Enevoldsen