Nytårsløbet 2018

Det tegner godt for årets sidste dag.

Dagen startede i hvert fald fantastisk, da Herskind Brugsforening og Herskind Boldklub inviterede til nytårsløb i Herskind. Tusind tak til alle, som mødte frem med enten cyklen eller iført løbetøjet eller traveskoene snøret.

Det var et dejligt stort fremmøde af både børn, unge og de mere modne atleter. Det hele startede ved hallen med velkomst og fælles opvarmning – og tak for at I gad være med til opvarmningen fra Skolerne Motionsløb.

Det kræver koordination – men I var smadder gode!
Tak til Lise og Torben for lån af mega sej højtaler.

Som en ekstra lille overraskelse blev der delt en refleksvest ud til alle deltagere som en lille nytårsgave til alle deltagerne. Vi håber I vil benytte jer af den her i den mørke tid – også når hunden skal luftes eller barnevognen trilles eller man skal i skole.

Vi vil så gerne passe på jer!

Nytårsløbets målfelt var i Brugsen, hvor bestyrelsen bød på bobler, saft og snacks, hvilket var meget kærkommen oven på strabadserne.

Peter fra Brugsens bestyrelse holdt tale og overrakte Herskind Boldklub en OK gavecheck på kr. 24.011,30 fra alle de gange I har tanket benzin på tanken!
TUSIND TAK til alle bilister med OK kort!

Så er der kun at sige GODT NYTÅR og på gensyn i HERSKIND BRUGSFORENING og HERSKIND BOLDKLUB!

På løbsudvalgets vegne,
Ulla Hansen